Lady Gaga - You got me speechless.

Så var det dags att prata om damen med stort G, I say Lady you say Gaga.

Fick biljetter i julklapp av Adam och tog med mig min kära Jullan på en Gaga-night. Vi hade de bästa sittplatser man kunde ha, och jag kan inte tacka Adam nog för att han gav mig dessa biljetter.

Jag säger såhär, SKIT BANG BOOM! Asbra, när jag i november pratade med adam om Lady gaga var det liksom inet för att jag var det största fanet, eller för att jag tycker hon gör den bästa musiken i världen utan mer för att det hade varit coolt att ha sett henne. Men NU efter att ha sett henne så är jag ett STORT fan!

Måste även ge förbandet en eloge, SEMI PRECIOUS WEAPONS, galna snubbar som strippa på scen och går runt i högklackat och kortkort, men bra musik.

Innan jag gick på konserten visste jag inte mycket om henne, jag visste bara att hon var en modegalen tjej på 23 år. Men hon var väldigt personlig, berättade massa saker om henne själv och man fick en personlighet på henne. Hon var en liten kvinna, assnygg kropp och krokig näsa. haha.

Showen var också bra, hon sjöng och dansade, rullade runt och hade på sig massa konstiga utklädnader. Precis som jag hade förväntat mig. Men hon sjöng betydligt mycket bättre än vad jag trott att hon skulle. Det ända jag saknade var min favorit sång; speechless.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0