nytt liv åt bloggen

har varit VÄLDIGT dåligt på blogg fronten på sistone. Har inte ens suttit vid min dator på två veckor, den bara krånglar, men nu ska jag ladda ner något program och sen ska pappi hjälpa mig.

De senaste två veckorna har det hänt massa, sommaren har kommit, det ar svinvarmt! Man vill typ dö, men som tur är har jag ac på mitt rum, gytt! annars har vi under de senaste veckorna festat ganska mycket, eller vi har iaf tait morgontåget hem minst en dag varje helg, och det är både kul och jobbigt, men hatar typ sig sjäälv där ssta timmen då man sitter och väntar och solen går upp. Tåget går 5.30. am. Men för två helger sedan missade jag och Charlotte detta tåget och fick ta det som gick 6.40 am, det var panik. Men jag kan bara säga att vi var korkade när vi missade det, riktigt blondiner.

Annars har vi haft avskedsfester för Elin och Emma, sagt hejdå till Emma, avslutat skolan, åker till kanada i helgen, solat, legat på stranden, badat i havet, shoppat på Victorias secret, jadu om det var allt, vet inte riktigt.

Det har varit memorial weekend denna helgen vilket resulterade i att jag var ledig igår! Så det ska bli skönt att ha en 3 dagars arbetsvecka denna veckan, åker nämligen redan på fredag till Kanada.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0