i'm going home

Tva hem, tva hus, tva familjer, tva varldar.
Pa den senaste tiden har jag haft pa tok for mycket i hjarnan. Veckan efter miami chillade jag mest, var med barnen, jobbade. Sen kom lasse och sedan dess har det varit full rulle. Vi flyttade in hos stas i city och bodde dar 6 natter. Vilket var lyx, jag alskar manhattan. Det finns ingenstans pa jorden som kan jamfora sig. New York kommer nog foralltid vara min favorit stad! Det blev mycket strosande, shoppade och drickande! det var sjukt roligt!
Sen efter det kom vi tillbaka hem till westchester och jag har borjat packa. Och igar kvall vid tolv skulle skiten vagas, och jag ar ratt kord. jag har OVERVIKT!!!!! Vet inte riktogt hur jag ska losa detta, jag har packat typ 13 kilo i handbagage, tagit en sjukt stor vaska som handvaska, i hanvaskan finns det tva vaskor och tva jackor, en filt bocker mm. sa den vager nog med 10 kilo. SA gud hjalpe mig vid incheckningen imorgon.
jag har gatt och blivit med alskling, jag har kopt karleken iofs. en Iphone 4s, kommer dock o tva veckor till Jkpg. men det gor inget, lika glad ar jag for det!
allmant om hur jag kanner om att aka hem ar att jag inet fattat det, jag har ju knappt fattat att jag akt hit, vantade pa kaftsmallen nar jag akte hit som skulle sla mig sa hart att jag skulle falla djupt. men nu vantar jag inet pa kaftsmallen utan pa angvaltan som ska kora over mig sa fullstandigt.
Pa onsdag den 16/11 klockan 12.00 star jag a landvetter och fryser kulorna av mig!
Snart ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0