all in all out

Miami var inte rikigt som jag trodde. Inte att det var dåligt men jag trodde att det skulle vara större och mer som en stad. Men jag måste säga att miami beach är nog den längsta strand jag sett.Hotellet var bäst, personalen var roliga och man kände sig lite som hemma. Stackars städerskor dock.  Vädret har varit mer än okej, men inte toppen. Hade man fått några mer soldagar så hade man nog kommit hem pepparkaka. Det är på något sätt svårt att berätta om en resa och berätta om saker man sett och gjort, folk man har träffat. Man tycker inte saker är roliga och man förstår inet som lyssnare. Därav förstår jag inet heller folk som ger sig ut och reser själva man har ju ingen att dela minnen med.
Vi hann med att bada, sola, dricka budlight, ligga vid poolen, läsa ut en bok, bli grundlurad,gå på club, rooftop bar, starnd party, må dåligt, åka in till miami downtown, gå 100 block, dricka 15 drick yogurt, äta 5 subway mackor, träffa sköna svenskar och skratta!



personal från hotellet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0