efter regn kommer solsken

okej, gott folk nu lägger vi den gamla veckan bakom oss och skiter i vad jag skulle berättat om förra helgen. har typ glömt bort allt iaf. NY HELG NYA ÄVENTYR.  Matildas kompisar från sverige är här så förra vecan var vi och åt ost och choklad fondue. svingott och mmysigt. I fredags åkte jag och matilda med co. in till city för att återigen hamna på skyroom. Skyroom duger och du kan ha kul där men för mig är New York för stort för att gå till samma ställe. Kommer ju total spy på harrys när man ska hem till Värnamo igen. Men det var en kul kväll med många roliga inslag. Jag sov hos matilda och dagen efter gick vi och käkade på Chat 19 i larchmont och shoppade lite innan vi gjorde oss i ordning för att gå ut igen. Förfest på upper east side. (just i denna sekund går Adam upp för trappan och sjunger,lalala whatever,  lalala it doesn't matter)haha. vi var ett helt gäng som festade hos stas, vi åkte till ett ställe som jag bara kollat in på innna som heter affair som jag faktiskt gillar. Något mellanting mellan en club och bar och bara amerikaner. Finns massa små detaljer att berätta om allt, men det är så svårt att få ner det i ord. Idag har varit helt underbart, 27 grader, klarblå himmel, city, central park, god mat, bäst sällskap.



Mina konstiga kompisar


frukost på en trappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0