holding on to something that's falling apart

lyssnade på radion för ett par veckor sedan när de pratade om drömmar och deras betydelser. Drömmer massa skit just nu. Jag drömde att jag och Caitlin skulle åka tåg och allt gick fint, jag berättade dör henne att vi skulle gå av och hon gick av, men jag kommer inte av, jag fastnar och kan inte ta mig fram till dörrarna. Dörrarna stängs och jag är kvar på tåget förkrossad för min lilla tjej är på perrongen. alla drömmar handlar av att jag blir separerad eller att någo dör eller att jag kommer hem och allt är piss. 
Snacka om seperationsångest.

I helgen ska vi åka till six flags! KUL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du känner så varför stannar du inte då?

2011-10-18 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0