man väcker en ångest när man släcker en annan

idag har jag 5 jobbdagar kvar. En till vecka. ångest.
jag känner min som den fattigaste på jorden, förutom Julia. haha. ångest
jag måste börja packa. men kan inte, för jag behöver både sommar och vinter kläder. ångest.
att bara behöva tänka tanken hur ska jag komma till flygplatsen. ångest
att jag ska säga hejdå till Caitlin & Jack. ångest
att jag ska lämna ett helt liv bakom mig, vänner, familj, vanor. jag är så lycklig här. ångest
ångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångestångest.


Kommentarer
Postat av: moster nettan

Hur som helst så saknar vi dig här hemma. Ska bli superroligt att du kommer hem igen. Se det som att du har varit på ett skitkul äventyr och fått en familj till som du alltid kan komma tillbaka till.

Kram

Annette

2011-10-12 @ 11:48:34
Postat av: Mormor Karin

Jag längtar efter dig och vill att du ska komma hem. Morfar har varit hos ögonläkaren och han ser som en hök nu.

Saknar dig mormor (är hos Annette nu)

2011-10-12 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0