Six flags

I helgen hade vi så kul, en av de bästa helgerna. I fredags var vi på en bio i New Rochelle. Footloose. gillar dansfilmer! och sen på lördagen drog vi oss över till New Jersey och Six Flags great adventure. vi trodde att vi hade prickat in den bästa dagen eftersom det knappt var någon kö fram till 2, men ack så fel. Efter två var det två timmars kö till allt, men som tur var hann vi åka alla utan en redan innan allt folk dök upp. Folk kom senare eftersom de hålls speciella halloween kvällar. Runt 6 slöpps spöken, zombiiiis, och alla möjliga äckliga varelser lösa. de går runt i parken och skrämmer folk. Det är något man ska ge amerikaner tummen upp för. deras kreaktivitet, inget halvdant. Det står likbilar, kistor och kors överallt. Så tuffa som vi trorvi är efter att alla överlevt gasten på liseberg bestämmer vi oss för att köpa biljetter till det tuffaste spökhuset. herre jävlar vad rädda vi var. det var inte riktigt som gasten det var mer varelser och mindre rekvisita. Så roligt att se hur folk henterar rädsla, matilda drar löpet, terese gömmer sig bakom folk, julia är mest överallt med armar och ben och jag kryper ihop som en boll med armarna över huvudet. Riktigt imponerad är jag och jag tyckte att det var kul även om jag var riktigt rädd. 

Inga bilder finn sdock eftersom man inte kan bära runt på väska där inne. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0