blä

idag har jag haft barnen själv eftersom Michelle är i london för att fira hennes pojkväns föräldrars guldbröllop. efter caitlin skol var jag och hennes klass bjudna till en av hennes klasskompisar på pizzaparty. vi ar ganska tidiga så det var bara flickan som bodde där och en till tjej där. fick direkt känslan av att detta var äckliga tjejiga snorungar. eftersom man direkt fick känslan av att de kommer stöta ut och jävlas med caitlin. Visst kom det andra barn till kalaset med de tre tjejerna höll sig för sig själva. jag fick en konstig känsla efter drygt en timme och gick upp för att se vad tjejerna gjorde. då fann jag tjejerna i badrummet, ena höll aitlin och den andra sprutade schampoo i hennes hår. ÄCKLIGA skitungar! caitlin grät såklart och efterår kunde de inte ens erkänna vad de gjort och såklart så höll ena flickans mamma på att få dte att verka som att caitlin var ed på det. jag såg att hon inet var med på det. usch! har några barndomsminnen själv av hur jävliga tjejer kan vara. men inte visste jag att det började när de är 4a.

en annan sak jag blir sur över är när folk inte håller tider. adam kan fan inte hålla tider. har man sagt en tid får man fan hålla sig till den. >Michelle har sagt att han skrämde iväg deras nannys innan mig för att han kunde skjuta på tder han skulle ara hemma för att han var på någon nfest och komma hem timmar senare. han gjorde ju det en gång i början när jag var här, jag och julia satt i källaren och två timmar senare kommer nannyn ner och undrar om jag kan ringa adam för då har iet kommit än och full som ett sin kom han senare hem. stackars tjej, hon som skulle på fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0