handyman

Igar vid runt 9 pa kvallan holl hela min varld pa att ga under, min datasladd gick sonder! Den hade redan borjat ga sonder i sladden for ett par manader sedan men nu hade en av "el-sladdarna" gatt av. AH! och detta mitt i ett avsnitt av Vampire Diaries. Gick ut och beklagade mig for adam och sjalvklart sager han som han alltid sager. Det dar kn jag fixa. Tror jag skulle hoppa upp och kyssa honom sa glad blev jag. Fast for att utreda detta sa skulle jag aldrig gora det! BLA!
Men jag kan bara saga att ska jag gifta mig sa ska det vara med en kille som kan saker, som vet hur man lagar, fixar och har smarta ideer. Adam ar sjukt smart, inet for att han kanske alltid ser sa smart ut nar han sitter dar och fnissar. TACK ADAM!!
Idag hade jag och michelle ett moment da vi inte ville att jag skulle aka, inte hon inte jag. frust!
jaja, maybe I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Gollum

Händig och snygg.

Det är ju pappa det.

2011-09-21 @ 20:21:11
Postat av: lovisa

handig visst, men snygg vetifan. dock har ju alltid jag undrat var mina good looks kommer ifran. :)

2011-09-22 @ 04:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0