I've got moves like Jagger

lyssnade pa radion imorse nar de pratade om att tyda drommar. Folk ringde fran nar och fjarran och ville fa sina drommar tydda. jag dromde inatt om att jag hade massa finnar och varje gang jag sprackte en sa kom det ut en stor myra, undrar vad hon skulle sagt om den.
Varfor gar helgerna sa fort, sondagsangest. Tur att bade jag och adam kan klaga pa att det ar mandag, aven om det ar for honom jag jobbar. I helgen hade vi fredagsmys med kladdkaka, pa lordagen akte vi in till city, motte emily och hennes kompis clara for en drink och sen var vi pa fest nere i financial district. En snubbe bodde i ett av de husen man kan missuppfatta som ett hotell. Men seriost hur ska man kunna veta skillnaden nar bada har dorrvakt, reception och hela koret. Vi satt pa deras rooftop men underbar utsikt over hudsonbay och ground zero. Ska inte klaga, dock sen kom vi inte mycket langre an hem med en och annan promille for mycket. Men kul var det.
Sondagen var det emilys fodelsedagskalas sa jag akte till Pmall for att vara med pa hennes skridskoparty. Sen efter det rensade jag bland papper och annat.
Nu ar det emilys fodelsedag och adam kommer snart hem och ska ta oss ut och kaka.
bilder kommer en annan dag,
PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0