två liv som flätas ihop

Hur konstigt är det inte när man ser sin familj på sina gator i New York. De går där runt en som ingenting, där jag brukar gå själv. Det har varit två bra veckor, första veckan i orlando och andra med familjen i New York. Semster är ju alltid semester. Ikväll åker familjen Larsson hem till Sverige igen efter att ha bott på manhattan i 7 dygn. Jag är glad för att de tyckte om staden som jag älskar så mycket. Måste höja ett förvånat ögonbryn till all shopping de gjorde. Mamma visst, hon har ju det lite i sig, men pappa. tror till  och med gud satt i halsen. Sen så är vi ju smålänningar och allt som uppfattas som billigt ska vi ju ha. :)

Första dagen kom de över för att äta frukost med adam och barnen. Det var trevligt. Sedan blev det woodbury common outlet, italiensk middag och sen tillbaka in till manhattan. Annars har vi mest hängt på manhattan, museum, meatpacking, west och east village, soho, chinatown, frihetsgudinnan, ground zero, wall street, harlem och central park. Vädret började bra med slutade i två dagarns pissade regn. Vår yankees match missade vi på grund av regnet men fick sedan reda på att den spelades ändå mitt i natten.

tänkte ge er ett riktigt bild kollage med bilder från veckan som var.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0