why are you talking to our bitches?

forlat ytterligare en gang for dalig uppdatering. Just nu sitter jag och har ett glapp pa 5 minuter innan Emily, kompis Emily ska hamta upp mig och vi ska till cross count shopping center. Inte for att jag har mycket pengar att shoppa for. Tankte bara beratta att min helg var bra och bestod av utgang i White Plains. Det var kul att ga ut dar igen och dansa av sig lite. finns sa myckt roliga typer, why are you talking to our bithes sa en svart man nar vi stod och at pizza klockan 2 pa natten. Det var ett gang som trodde att vi hangde med dem, men sen kom ett annat gang och pratade med oss och da borjade de gangen braka om oss. Ja ni hor ju hur patetiskt det later. Men det ar ganska kul i sadana situationer att bara sta och lyssna och backa upp sina fordomar.
Annars hander det inet mycket, har panik over att jag bara har 5 veckor kvar, 5 veckor, 5 loner! FAAAAN! detta kommer inet sluta lyckligt for det svenska kontot.
en annan sak ar att min hostmum ska flytta de har hyrt ett 6 baddshus har i narheten. Sa de flyttar percis nar jag slutar jobba.
aja, over och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0